mandag 19. april 2010

Bare 6 dager igjen…

På søndag skjer det… Da skal Hermína og jeg debutere i utstillingsringen… Hjelp…!?!?! Må si jeg gruer meg litt.
Åssen skal dette gå… Må begynne å trene Hermína til og gå med utstillingsbånd, og det er et prosjekt i seg selv…
Prøvde litt istad, men fant fort ut at Askur skal få lov til å sitte i bilen når Hermína skal i ringen. Han tok helt av her, og bare fyra henne opp… Og ikke nok med det, men han skulle opp på meg hele tiden… Men det går nok bra, han må bare forstå at det er ikke alt han kan være med på…

Må si jeg er veldig spent på åssen kritikk ho får, ho vokser jo i alle retninger om dagen… Men sånn skal dem vel være når de er små… Husker jo at det var perioder hvor Askur ikke var til å vise fram også… Så skal vel være sånn… Men ho har begynt å få pels nå da, spennende å se åssen den blir tilslutt…

Men uansett resultat, så er det jo utrolig bra sosialiserings-trening for Hermína… Så får ha fokus på det, og ta det som det kommer ツ

 

 

Signatur-grå

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til på utstilling. Den pene jenta MÅ jo bare sjarmere dommerne :o)

    SvarSlett
  2. Herlighet for et fjes på den nydelige dokka da!! Hun kommer til å sjarmere mange ja1 Tror nok ikke det er noen dum ide å ha storegutt i bilen..er jo ikke islender for ingenting, så han hadde vel klart å fortyrre litt ja!
    Masse lykke til!!

    SvarSlett