lørdag 19. juni 2010

Valpeshow i Sandefjord og AG- kurs i Tønsberg

Sekkene pakket og termosen full, dro vi til Sandefjord. Der skulle Hermina stilles på valpeshow i gruppen 6-9 mnd. Dommeren i Sandefjord var den samme som dømte på spesialutstillingen for Islandske Fårehunder i 2009. Så vi var spente på hvordan Hermina presenterte seg og hvordan kritikken ville bli.



Hermina gjorde som sist hun var i ringen. Hun er på jobb umiddelbart og stiller seg fint og presenterer seg som om hun aldri har gjort annet. Herlig å se hvordan hun og Charlotte jobber sammen der ute. Kritikken kan leses her



Hun ble BIR-valp idag også. Men vi deltok ikke i gruppefinalen, siden det ble litt krasj med agilitykurs for Askur og fatter'n.

Neste gang Hermina skal i ringen er hun junior, det skal bli spennende å se utviklingen hennes fremover.

Så var det agiltykurs for Askur og fatter'n. Vi skulle på et ettermiddagskurs med Peter Holmberg. Et kort, men vannvittig kurs. Store deler av kurset var det regn fra åpen himmel, men det merket (vi) jeg nesten ikke. Vi fikk litt av hvert å bryne oss på, de fleste kombinasjonene var fra klasse 3 - og da for en nybegynner var det nok av utfordringer.

Den ene gjennomkjøringen etter den andre gikk veldig bra, og jeg merket at vi har mye å takke for Nina.!!!!!!

Nå gleder jeg meg STOOOOOOOOOOORT til imorgen.

2 kommentarer:

  1. Så gøy med BIR igjen. Gratulerer så masse :-)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig :-)

    Gleder meg til i morgen! Videokameraet er ferdig ladet så vi hjelper hverandre med å få filmet løpene :-)

    SvarSlett