fredag 14. august 2009

Byvandring i Tønsberg...

Vi bestemte oss for at vi skulle være med på byvandring i Tønsberg. Noe dem har i Tønsberg hver onsdag hele sommeren... (http://www.tonsberg.kommune.no/cms/cms.nsf/$all/DCF4BE7953547FB6C12575C1002695BF)
Så vi møtte opp på turistkontoret kl 19.00 og temaet for kvelden var "Slottsfjellet i våre hjerter".
Vi var vel litt over 20 stk som var med på turen trur jeg, og Askur da...

Vi gikk bort over brygga opp forbi domkirken, lalind stien opp til slottsfjellet, ned til politistasjonen og fikk se en kjempe fin oase bak politihuset som er åpen for alle... Underveis var det endel stopp, hvor vi fikk endel historie og informasjon. Dette var noe Askur syns var utrolig kjedelig... Tenk deg det, stoppe mens man er ute å går tur... Men vi kom oss ned til brygga igjen, uten alt for mye lyd...















1 kommentar:

  1. Hei Charlotte, jeg har i mitt ryddesjau allerede slettet e-post og adressen din. Så jeg skriver her ;-)

    Du verden!! Har du fikset mye eller er det jeg som har fått inn rett adresse??? Bildene virker og bloggen din vises oppdatert på bloggen min :-) jippiiii. Da gjenstår det bare å se om du begynner med Live-Writer og da ;-)

    SvarSlett