mandag 31. august 2009

Treningsgjengen på tur…

Kanskje på tide å oppdatere litt… Har ikke vært så veldig aktiv siden vi var en tur på aktivitetsparken Høyt&Lavt… Slo hodet mitt, så det å sitte foran pc’n har ikke vært det som har stått øverst på lista…

Søndag 23.august var datoen vi hadde satt for å reise til aktivitetsparken Høyt&Lavt. (http://www.aktivitetspark.no)
Nå skulle treningsgjengen på tur…
Dette skulle bli en dag hvor vi skulle få bruke kroppen og hundene skulle få fri… Men det var to hunder som hadde fått lov til å bli med, Pondus og Askur. Men de fikk pent sitte på sidelinjen, for i dag var det VÅR tur :)

Det første vi måtte var å få på oss riktig utstyr… Så var det opplæring som sto for tur… Dette tok litt tid, men da vi endelig var ferdig var det klart for å begi seg ut i familie-løypa…
Med sommerfugler i magen bar det opp til første plattform og ut på første hinder, men så var plutselig løypa ferdig… Ble litt skuffa med en gang, hadde nok innbilt meg at den skulle være litt lenger…
Men nå var det FamilieSport-løypa som sto for tur, og etter klar beskjed fra Nina, gikk jeg bak henne…
Denne løypa begynte med en zip-line (noe som var det morsomste med hele parken…). Det var her jeg slo hodet mitt, det anbefales ikke å komme med ryggen først inn på de grønne putene… For det smeller bra… Men det bar videre ut i løypa, litt ør i hodet, men ellers bra :)
Denne løypa er absolutt å anbefale… Det var utrolig morsomt, selvom det var litt slitsomt også…
Da var det MEGAzip-line som stod igjen på programmet, før vi skulle grille :)
MEGAzip-linen tok oss på en tur over Lågen, dette var helt FANTASTISK… Utsikten var helt rå… Den følelsen å sveve i lufta over Lågen var helt ubeskrivelig… Det er absolutt noe jeg vil gjøre igjen :)

 

 SONY DSC                     Her har vi fått på utstyret og klare for litt opplæring…

 SONY DSC                     Litt hjelp må til… Man må jo være sikker på at ting sitter som det skal…

IMG_4175 Konsentrert.. Det var det flere av oss som var også…

 IMG_4195
Men når man er over hidret har man all grunn til å smile… :)

 IMG_4199 
Så var det min tur til å leke tarzan, men det var ikke så lett…

 IMG_4219
Å balansere på en line er ikke lett, spesielt når man er flere meter over bakken…

 IMG_4221
Så da er det greit å ha tunga rett i munnen….

 IMG_2782
Her får man en liten følelse av hvor høyt over bakken vi var…

 IMG_4362red
Å sveve i lufta var en fantastisk opplevelse….

 SONY DSC
Fare skiltet som var satt opp på området…

 IMG_4393 Her er det Morten som har tatt en tur…

 IMG_1019 Her sitter jeg klar til å ta turen over Lågen… Gleder meg…

IMG_1024 Da var vi i gang… En fantastisk følelse….

IMG_4495

 

 

Signatur-grå

3 kommentarer:

  1. Det var GØY!!!
    Vi skal tilbake :-)

    ...og da må du sikte slik at du treffer madrassen med føttene !!

    SvarSlett
  2. Ja, det SKAL vi =)
    Må vente til neste år da... ;)

    Har lært meg teknikken nå ;) tihi...
    ...øvelse gjør mester vettu...

    SvarSlett
  3. Spennede. Anbefales dette for godt voksne og?? Var det noe mer morsomt der?

    SvarSlett