mandag 14. juni 2010

Agilitystevne - Nes Hk på Finnstadbru

Vi tok en tur til Aurskog i helgen, heldigvis hadde jeg meldt på Askur bare på søndag. På lørdag gjorde værgudene alt for å ødelegge stvenet, og de klarte det nesten. Hundemennesker lar seg jo ikke vippe av pinnen av nedbør, men har evnen til å gjøre det beste ut av situasjonen.

Vel banene var fremdeles våte på søndag morgen, så vi kunne danne oss et lite bilde av hvordan det var dagen før. Vi kom igang og jeg ble litt satt ut etter de første hindrene i AG, Askur løp FORT, og jeg måtte bare henge på. Tiltross for en hund som gjorde alt for å løpe fra meg, dro vi på oss mange sekunder i tidsfeil. Fikk tre vegringer som gjorde at tiden ble som den ble. Men vi gjennomførte på en måte som jeg er fornøyd med.



Hopp 1S:
Var heldig at Morten E hadde med seg kamera og fikk filmet det meste av dette løpet.
http://gallery.me.com/morten.evensen/100737 Også her en vegring, Askur hadde god fart også i dette løpet, så vi dro visst på oss en berørings feil. Det gikk så fort at jeg det har ikke jeg registret, men det var sikkert tilfelle. Morro var det iallefall, jeg syntes Askur gikk veldig bra. Denne gangen fikk vi "bare" 3,litt sek over standardtiden. Mer trening, så skal vi få til noe mer snart.

Hyggelig var det at vi også traff flere islendinger på stevnet, det var tre stykker som konkurerte. Artig det også.

Takk for en hyggelig dag til dere vi traff i Aurskog.

2 kommentarer:

  1. Flinke gutter :-)

    har visst for gammel pc, får ikke sett filmen.

    SvarSlett
  2. Du var flink til å jobbe Hans; all ære :-)

    SvarSlett