søndag 9. august 2009

En bra dag...

Tirsdag 4.august var vi først og henta Charlotte på toget i Tønsberg... Yess, endelig kom hun hjem til meg. På vei hjem kjørte vi innom mølla en tur, og der fikk jeg ny sele... For fatter'n har tenkt å begynne å sykle med meg, greit å holde kondisjonen på topp... Men jeg syns nå det er best å sitte på fanget mens vi sykler jeg da, selvom det er litt vanskelig...

Men nå var det endelig tid for litt trening på Sem... JIPPI... Jeg bare elsker Agility... Det er super moro altså...
I dag var det mange nye hunder på trening... Men det gikk greit etter hvert når jeg fikk lov til å gå banen med tunnel, hjul og stige... Jeg bare elsker 'felt'-hindre altså... Men fatter'n sier vi må trene på vippa også, men den er litt skummel... For den går jo fort ned... Men Morten hjelper til, så det går bedre og bedre...
Men må jo klare det til slutt da, for fatter'n har jo tenkt til å ta bronsjemerket i september... Hjelp, det går fort altså... Men vi skal begynne på kurs torsdag 13.august på hundehytta, så da lærer vi vel noen triks kanskje...



Ann Sissel og Aragon i full fart...


Annika og Lucas trener på felt...


Morten og Pondus i fint driv...


Nina og Mie i full fart over mønet... Mie; årets nykommer, hun er helt rå...


Hans og Askur trener på hopp...


Askur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar