onsdag 19. august 2009

En super trening for "guttaboys"

Tirsdag og agilitytrening - etter at støttebandasjer og korsetter var på plass, var alle sammen klare for baner, kombinasjoner og momenter.



Morten og Pondus var først ute på hoppbanen - en bane jeg trodde skulle bli en klar utfordring for Askur og meg. Men...... da det ver vår tur og beina var i løpemodus, var det bare å gi gass og gå banen fra start til mål. FEILFRITT. Jeg hadde jo nesten ikke bakkekontakt etterpå............... Andre hinderkominasjoner gikk så det suste. Askur hadde virkelig dagen og jeg gikk jo helt i skyene.

Med god hjelp av Morten gikk vippa også bra. Dette var dagen for GUTTABOYS.
Morten og Pondus hadde nemlig også en god dag på treningen.










Når mammaene trener, har ungene det bra også...

3 kommentarer:

  1. Så gøy at det går så bra for Askur...han kommer nok til å bli en dyktig agility hund...ingen tvil om at islenderen er en presis og rask hund....

    SvarSlett
  2. Så bra! Nå er det bare å glede seg til bronsemerkeprøven :-) Den er det ikke noe å grue seg for ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg likte gliset ditt i går :-)
    Gleder meg til å dømme dere på Bronsemerkeprøven !!

    SvarSlett