mandag 7. september 2009

Endelig en hel dag uten regn

En hel dag uten regn!!!! Hva er vel da bedre enn en tur i skogen uten at regntøyet må fram - det kan bare rett og slett ligge hjemme.
På tur - og med Charlotte bak kameraet blir det som regel mange bilder. Når vi endelig kunne kose oss i det fine været og Askur fikk leke fritt på myra og hente med pinner i vannet, ble det noen blinkskudd også.

Askur er helt klar for tur - hva venter dere på?


Ops, der kasta jammen fatter'n en pinne - og han kasta'n ut i vannet!


Full kons!!!! Har'n... trur jeg. (PS. Jeg er Askur - ikke en krokodille)


Ble litt våt, ja.. rister meg og ruller i lyngen - DEILIG


Vi gutta tok en liten pause i det herlige været.


Har fått badet litt ja - og jammen måtte jeg helt uti da jeg bommet på kanten.


Masse bålbær, har hørt at det skal være sunt. Også så godt det er.

5 kommentarer:

  1. Er det helt sikkert at det ikke er noen krokodillegener i Askur???

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, spesielt krokodillebildet :-)

    SvarSlett
  3. Ååå, så herrrlige bilder av Askur!! Det er en som kosa seg, ja...:o)))

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte bilder av nydelige Askur!!! "Krokodillebildet" er bare superskummelt og STILIG! Morsomt bilde :-)

    SvarSlett
  5. Sånn, bevis på at jeg har vært her :-)
    Og jeg ble nesten skremt ... hehe

    SvarSlett